*עודכן לאחרונה: יוני 2026*
*כתב ויתור: המאמר הזה הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה ייעוץ פיננסי. מסחר בקריפטו כרוך בסיכון משמעותי של הפסד. לעולם אל תסחר עם כסף שאתה לא יכול להרשות לעצמך להפסיד. תמיד עשה את המחקר שלך בעצמך (DYOR).*
אני טריידר פעיל על Binance ו-Bybit מאז 2021, ועברתי דרכם נפחי מסחר של מעל שבע ספרות — ספוט, פרפטואלס, אופציות, קופי טריידינג, הכל. אז כשאנשים שואלים אותי "באיזה אחד כדאי להשתמש?" — אני קצת מסתכסך, כי התשובה האמיתית היא "תלוי איזה סוג טריידר אתה." אבל אני מבין. אתה רוצה השוואה אמיתית, לא שיווק ריק. אז הנה זה, נכתב ממישהו שבאמת שילם את העמלות, פתח קריאות שירות, נלקווד בשני הבורסות, ומרוויח עמלות שותפים משתיהן.
זו ההשוואה ה-no-BS לשנת 2026. אני אכסה עמלות, מוצרים, נזילות, רגולציה, קופי טריידינג, אקוסיסטם של בוטים, כאבי ראש בנסיגות, והתרחישים הספציפיים שבהם פלטפורמה אחת מכה את השנייה. בסוף תדע בדיוק מה מתאים לסטייל שלך — וכנראה תבין, כמוני, שהמהלך החכם הוא לשמור חשבונות בשתיהן.
| [פתח חשבון ב-Binance ->]({{AFFILIATE:binance}}) | [פתח חשבון ב-Bybit ->](/go/bybit/binance-vs-bybit?lang=he) |
|---|
הוורדיקט ב-30 שניות (לאנשים שלא קוראים עד הסוף)
אם יש לך 30 שניות, זה המבט שלי אחרי שנים על שתי הפלטפורמות:
תבחר Binance אם אתה רוצה את הנזילות העמוקה ביותר בקריפטו, את המבחר הרחב ביותר של אלטקוינים ומוצרי Earn, את רשת הכניסה הפיאט הגדולה ביותר, וסופר-אפ שעושה הכל במקום אחד. המחיר: ממשק מורכב יותר, KYC קפדני יותר, והגבלות אזוריות שעלולות לחסום פיצ'רים מסוימים תלוי איפה אתה גר.
תבחר Bybit אם אתה רוצה את חוויית המסחר בנגזרים הכי נקייה, נזילות פיוצ'רס חדה יותר לזוגות הגדולים, ממשק יותר ידידותי לטריידר, קופי טריידינג טוב יותר בסקייל, ומבנה עמלות שמתגמל טריידרים פעילים בפרפטואלס. המחיר: פחות אלטקוינים נישתיים, נפח ספוט קטן יותר (אבל עדיין ענק), ומוצרי Earn פחות מפותחים.
תבחר את שתיהן אם אתה רציני. אני עושה את זה, והסיבה פשוטה: אין בורסה אחת שמנצחת בכל קטגוריה, ופיצול הסטאק שלך בין שתי ערוצים מוכרים הוא היגיינת סיכוני counterparty בסיסית. השתמש ב-Binance לצבירת ספוט ו-Earn, ב-Bybit לנגזרים ולקופי טריידינג.
עכשיו בוא נשווה את השתיים — כמו שצריך.
Free: Crypto Trading Platform Cheat Sheet
Side-by-side fee comparison, ratings, and quick-pick recommendations for every major exchange and trading bot. Save hours of research.
No spam. Instant download on the next page.
עמלות: שם הרווחים שלך נעלמים בשקט
עמלות זה הדבר מספר אחד שטריידרים חדשים מזלזלים בו. הפרש של 0.05% לא נשמע הרבה — עד שאתה מבין שבמהלך שנה של פעילות אפילו מתונה, אתה מחזיר חלק לא מבוטל מהתשואות לבורסה.
עמלות Binance ב-2026:
- ספוט: 0.1% Maker / 0.1% Taker ברמת VIP 0 הבסיסית
- הנחת BNB: 25% הנחה אם משלמים עמלות ב-BNB, מוריד ל-0.075% / 0.075%
- USDⓈ-M Futures: 0.02% Maker / 0.05% Taker (ברירת מחדל)
- COIN-M Futures: 0.01% Maker / 0.05% Taker
- רמות VIP מורידות עמלות משמעותית ברגע שמגיעים לנפחים רציניים; עמלות Maker של VIP 9 הן בעצם חינם בפיוצ'רס
- קיקבק שותפים: משתנה, בדרך כלל 20% על עמלות ספוט ו-10% על עמלות פיוצ'רס
עמלות Bybit ב-2026:
- ספוט: 0.1% Maker / 0.1% Taker ברמה הבסיסית
- פרפטואלס (USDT, USDC): 0.02% Maker / 0.055% Taker
- חוזים הפוכים: 0.01% Maker / 0.06% Taker
- אופציות: 0.02% / 0.02% עם מכסים
- סולם ה-VIP של Bybit קל יותר לטיפוס אם אתה טריידר נגזרים פעיל, ורמות Pro מגיעות לריבאייטים על Maker מהר יותר
- קיקבק שותפים: עד 30% לכל החיים תלוי בתוכנית
המציאות האמיתית? עבור 99% מהטריידרים, הבדלי העמלות בין Binance ל-Bybit כמעט זהים ברמות הבסיסיות. אם אתה טריידר פיוצ'רס בנפח גבוה, סולם ה-VIP של Bybit מתגמל אותך קצת מהר יותר על נפח פרפטואלס טהור, בעוד שהתגמולים של Binance מתפזרים על פני מוצרים. אם אתה משלם עמלות ב-BNB על Binance, אתה מקבל הנחה אמיתית שאין ל-Bybit מבנה מקביל לה.
| [השווה עמלות בעצמך על Binance ->]({{AFFILIATE:binance}}) | [או בדוק את לוח העמלות של Bybit ->](/go/bybit/binance-vs-bybit?lang=he) |
|---|
נזילות, ספרדים וסליפאג' — שם זה באמת משנה
לדיי-טריידרים וכל מי שמזיז גדלים, לוח העמלות המודפס הוא חצי מהסיפור. החצי השני הוא סליפאג', וסליפאג' הוא פונקציה של עומק נזילות.
Binance: עדיין ספרי הפקודות העמוקים ביותר בכל התעשייה נכון ל-2026. נפח ספוט יומי עובר בקביעות 25-35 מיליארד דולר, ונפח פיוצ'רס עולה מעל 80 מיליארד דולר בימים פעילים. עבור הגדולים כמו BTC ו-ETH, הספרדים צרים יותר מכל מקום אחר, ואתה יכול למלא פקודות של שבע ספרות בלי להזיז את המחיר באופן משמעותי. עבור אלטקוינים עם זנב ארוך, רשימות הספוט המשולבות של Binance נותנות לך עומק שפשוט לא קיים בוונואות קטנות יותר.
Bybit: Bybit גדלה עצומות ועכשיו יושבת כוונוא הנגזרים מספר 2 בעולם. עבור BTCUSDT ו-ETHUSDT פרפטואלס, ספר הפקודות הוא תחרותי אמיתית מול Binance, וספרדים בדרך כלל בתוך 1-2 טיקים. איפה Bybit מצטיינת זה במיקרוסטרוקטורה ספציפית לנגזרים: מנוע ההתאמה שלהם מהיר, חישובי שיעור המימון שקופים, ומנוע הלקווידציה שלהם פחות נוטה לכשלי cascade מאשר כמה מתחרים. עבור פרפטואלס של מטבעות Mid-cap ו-small-cap, Binance עדיין מנצחת בעומק, אבל עבור 20-30 המטבעות המובילים, Bybit יותר מספיקה.
במסחר שלי, אני מגדיל לבערך 500K דולר בפרפטואלס BTCUSDT בכל אחת מהפלטפורמות בלי לראות מילוי שלילי משמעותי. מעל זה, Binance מתקדמת. מתחת לזה, אתה ממש לא יכול להרגיש את ההבדל אלא בתנאי שוק הכי לחוצים.
אם אתה סווינג טריידר שמחזיק ספוט שבועות, הקטגוריה הזו בעצם לא רלוונטית לך. אם אתה סקאלפינג או מריץ אסטרטגיות אוטומטיות שצריכות מילויים מדויקים, זה אחד המבדלים הגדולים ביותר, ו-Binance עדיין מובילה בקצוות.
מוצרים ופיצ'רים: ספוט, פיוצ'רס, אופציות, Earn, Launchpad
פה שתי הפלטפורמות מתפצלות בצורה משמעותית.
Binance מציעה:
- 500+ זוגות מסחר ספוט (מבחר מוביל בתעשייה)
- USDⓈ-M ו-COIN-M פיוצ'רס עם לברג' של עד 125x על הגדולים
- אופציות בסגנון אירופי (שוק קטן יותר אבל גדל)
- Binance Earn: גמיש, נעול, Dual Investment, סטייקינג ETH, מוצרים מובנים
- Launchpad ו-Launchpool לגישה מוקדמת לטוקנים
- Binance Pay, Card, P2P, Convert, שולחן OTC
- Binance Web3 Wallet לגישה on-chain
- שוק NFT (קטן יותר ממה שהיה, אבל עדיין פעיל)
- רשת ענקית של כניסת פיאט על פני 100+ מטבעות
Bybit מציעה:
- 700+ זוגות מסחר ספוט (תפסה פער עצום, במיוחד ברישומים חדשים)
- USDT, USDC וחוזים הפוכים פרפטואלס עד 100x לברג'
- אופציות יומיות ושבועיות על הגדולים עם נזילות חזקה
- Bybit Earn: חסכונות גמישים וקבועים, נכס כפול, כריית נזילות
- Launchpool ואקוסיסטם Bybit Web3
- Bybit Card להוצאה של קריפטו
- קופי טריידינג ושוק בוטים חזקים
- Unified Trading Account שמצלב מרג'ין על פני מוצרים
לרוחב מוצרים גרידא, Binance עדיין מנצחת. אבל Unified Trading Account של Bybit הוא חוויית טריידר טובה יותר באמת — היכולת לצלב מרג'ין ספוט, פרפטואלס ואופציות בפול קולטרל אחד היא משהו שהביצוע של Binance בו היה איטי יותר. אם אתה סוחר אסטרטגיות רב-שלביות או מגדר ספוט עם פיוצ'רס, ה-UTA של Bybit עושה לך את החיים קלים יותר.
למרוויחים פסיביים, ל-Binance יש עומק מוצר רב יותר, במיוחד ב-dual investment ותשואה מובנית. לטריידרים פעילים, עיצוב המוצר של Bybit חד יותר וממוקד יותר.
קופי טריידינג ובוטים: הקייס הרוצח של 2026
פה אני חושב שההשוואה הופכת הכי מעניינת ב-2026, כי קופי טריידינג התפוצץ כקטגוריה, ובוטים כבר לא נישתיים — הם הדרך שבה חלק משמעותי מנפח הקמעונאי בעצם נסחר היום.
Bybit Copy Trading הוא, לדעתי, הטוב ביותר בקלאס על בורסה מרכזית. טריידרים ראשיים מפרסמים רשומות PnL אמיתיות, אתה מקצה הון, ו-Bybit מטפלת ברפליקציית הפוזיציה הפרופורציונלית. העמלות שקופות (בדרך כלל 10% מהרווחים לטריידר הראשי), ולוח המנצחים מציג מבצעים עקביים — לא מנצחי לוטו בלבד. עקבתי אחרי שלושה קופי טריידרים של Bybit ביותר משנה, והנתונים שאני יכול למשוך על drawdowns, Sharpe ושיעור ניצחון שימושיים אמיתית לבדיקת נאותות.
Binance Copy Trading קיים וגדל הרבה, אבל עדיין מפגר בחוויית המשתמש. פרופילי הטריידרים טובים, אבל האקוסיסטם צעיר יותר ונפח המבצעים העקביים באיכות גבוהה נמוך מ-Bybit. Binance סוגרת את הפער, אבל נכון ל-2026, Bybit הוא המקום שבו קופי טריידינג רציני קורה.
בוטי מסחר של Bybit כוללים בוטי גריד מובנים, בוטי DCA, גריד פיוצ'רס, קומבו פיוצ'רס ואפשרויות מרטינגייל. אלה עובדים בסדר וה-UX נגיש למתחילים. למשתמשים מתקדמים יותר, Bybit מתחבר בנקיות לפלטפורמות צד שלישי כמו 3Commas ו-Cryptohopper.
Binance מציעה Spot Algo Orders, Auto-Invest, Spot/Futures Grid ובוט ארביטראז'. הבוטים הליבה חזקים, וה-API של Binance נתמך על ידי כל פלטפורמת מסחר צד שלישי. לטריידרים אלגוריתמיים שמקדדים אסטרטגיות משלהם, תיעוד ה-API של Binance, אמינות הווובסוקט וזמינות הנתונים ההיסטוריים — כולם מובילי תעשייה.
אז: אם אתה רוצה לעקוב אחרי טריידרים אחרים, Bybit. אם אתה רוצה להריץ אסטרטגיות אוטומטיות משלך, Binance מנצחת בתשתית, אבל Bybit שמישה לחלוטין ואולי קלה יותר להתחיל בה.
אבטחה, ביטוח וסיכוני Counterparty
אחרי אירועי 2022 וזעזועי האמון שבאו אחריהם, שום טריידר רציני לא מתעלם מסיכוני counterparty. אז בואו נשווה.
Binance: שומרת על SAFU (Secure Asset Fund for Users) ב-$1B+ ברזרבות, מפרסמת ביקורות Proof of Reserves קבועות באמצעות אימות עץ Merkle, ומפעילה אחד מצוותי האבטחה המשאבים ביותר בתעשייה. נפרצה פעם אחת בסקייל (2019, $40M), ו-SAFU כיסה משתמשים במלואם. ב-2023 הגיעה Binance להסדר של $4.3B עם רשויות ארה"ב וה-CEO שלה פרש, אבל לאחר ההסדר הבורסה המשיכה לפעול ומעבר ההנהגה התייצב. יחסי הרזרבה ל-BTC, ETH וסטייבלס ניתנים לאימות ציבורי.
Bybit: מפרסמת Proof of Reserves חודשי עם אימות עץ Merkle, שומרת על קרן ביטוח לנגזרים (יתרה גלויה לציבור), ויש לה היסטוריה תפעולית נקייה ללא פרצות מרכזיות. Bybit סבלה מאירוע ארנק שנחשף לציבור בתחילת 2025 שהוכל מהירות ושוּפָּה; התגובה נתפסה באופן נרחב כמקצועית, והיא האיצה שיפורים בתעשייה בנוגע לנהלי אחסון קר. כספי לקוחות לא נפגעו.
למשתמש קמעונאי, שתי הפלטפורמות נמצאות בשכבה העליונה של אבטחה native-crypto ב-2026. הסיכונים אמיתיים אבל מנוהלים היטב. הכלל האישי שלי נשאר אותו דבר: לא לשמור על אף בורסה יותר ממה שאני מוכן להפסיד, ולפצל יתרות לפחות בין שני ערוצים בנוסף לארנק חומרה.
רגולציה, KYC ואיפה אתה יכול בכלל להשתמש בכל אחת
זה החלק בהשוואה שמתעלמים ממנו ברוב פוסטי הבלוג, ובעצם הוא הכי חשוב לקוראים רבים.
Binance פועלת כיום עם רישיון מתאים באיחוד האירופי תחת MiCA, בדובאי תחת VARA, באל סלבדור, בבחריין, בקזחסטן ובכמה תחומי שיפוט אחרים. Binance.US ממשיכה כפלטפורמה נפרדת מוכוונת ארה"ב עם מגוון מוצרים מוגבל יותר. תושבי בריטניה מתמודדים עם הגבלות בהצטרפות אבל יכולים להשתמש בפלטפורמה הגלובלית עם כמה הגבלות מוצרים. KYC הוא חובה ומדורג.
Bybit מורשית באיחוד האמירויות, קפריסין (רישיון קפריסין מכסה passport MiCA לאיחוד האירופי), קזחסטן, ארגנטינה, גאורגיה, ומרחיבה באופן פעיל את הכיסוי הרגולטורי. Bybit השיקה ישות אירופית מוסדרת לחלוטין ב-2024, ומשתמשי האיחוד האירופי ב-2026 עובדים עם ישות MiCA מורשית כראוי. משתמשי ארה"ב אינם משורתים. KYC הוסדר משמעותית מאז 2024 — ימי חשבונות Bybit לא מאומתים נגמרו.
השורה התחתונה: ברוב תחומי השיפוט הגדולים מחוץ לארה"ב, שתי הפלטפורמות פועלות עם רישיון מתאים ב-2026. אם אתה תושב ארה"ב, אף פלטפורמה גלובלית לא מתאימה לך — השתמש ב-Binance.US או חפש במקום אחר. לכולם שאר, פער הרגולציה בין השתיים נסגר בעצם.
Binance מול Bybit: טבלת השוואת פיצ'רים
| פיצ'ר | Binance | Bybit |
|---|---|---|
| **נוסד** | 2017 | 2018 |
| **מטה / רישוי** | רב-תחומי שיפוט (UAE, EU, בחריין) | UAE / קפריסין / EU MiCA |
| **זוגות ספוט** | 500+ | 700+ |
| **לברג' מקסימלי (פיוצ'רס)** | 125x (גדולים) | 100x (גדולים) |
| **עמלות ספוט (בסיס)** | 0.1% / 0.1% | 0.1% / 0.1% |
| **עמלות פיוצ'רס (בסיס)** | 0.02% / 0.05% | 0.02% / 0.055% |
| **טוקן הנחת עמלות** | BNB (25% הנחה) | ללא מבני |
| **חשבון מרג'ין מאוחד** | הטמעה מוגבלת | כן (UTA מלא) |
| **קופי טריידינג** | זמין, גדל | הטוב ביותר בקלאס |
| **בוטים מובנים** | גריד ספוט, גריד פיוצ'רס, DCA, ארב | גריד ספוט, גריד פיוצ'רס, DCA, קומבו |
| **אופציות** | סגנון אירופי | יומי/שבועי על הגדולים |
| **מוצרי Earn** | נרחבים | מוצקים, פחות עמוקים |
| **כניסות פיאט** | 100+ מטבעות | 60+ מטבעות |
| **משתמשי ארה"ב** | Binance.US בלבד | לא נתמך |
| **משתמשי EU (MiCA)** | כן | כן |
| **Proof of Reserves** | חודשי (Merkle) | חודשי (Merkle) |
| **קרן ביטוח** | $1B+ SAFU | IF גלוי לציבור |
| **איכות API** | מוביל תעשייה | חזק |
| **דירוג אפליקציה סלולרית** | 4.4 / 4.6 | 4.5 / 4.6 |
חוויית משתמש: מה זה באמת להשתמש בכל אחת
מפרטים זה דבר אחד; מציאות יומיומית זה דבר אחר.
שימוש ב-Binance ב-2026 מרגיש כמו שימוש בסופר-אפ פיננסי. הוא עושה הכל, וזה גם החוזק וגם החולשה שלו. הממשק הראשי יש בו כל כך הרבה טאבים, מוצרים ופרומושנים שמשתמשים חדשים לרוב מרגישים מוצפים. ברגע שאתה לומד איפה הדברים נמצאים, זה רב-עוצמה — אבל עקומת הלמידה אמיתית. הנסיגות בדרך כלל מהירות, כשרוב הרשתות הגדולות מעבדות תוך דקות, אם כי Binance מדי פעם מגבילה נסיגות על נכסים ספציפיים מסיבות סיכון. תמיכת הלקוחות מרובדת, כשהצ'אט עובד טוב לבעיות נפוצות; מקרים מורכבים עלולים לקחת יותר זמן.
שימוש ב-Bybit מרגיש יותר כמו שימוש בטרמינל מסחר ממוקד. ה-UI נקי יותר, ממשק הנגזרים חד יותר, והדשבורד מעדיף את המוצרים שטריידרים פעילים אכפת להם. משתמשים חדשים מוצאים את דרכם יותר בקלות. תמיכת הלקוחות של Bybit טובה אמיתית — זמני תגובה בצ'אט קצרים ומוכשרים. חוויית הנסיגה מהירה וצפויה, עם בחירת הרשת מוצגת בבירור ועמלות הרשת נחשפות מראש.
אני מתאר את זה ככה: Binance היא Costco — כל מה שאפשר לרצות נמצא איפשהו בחנות, אבל תבלה זמן עד שתמצא. Bybit הוא בוטיק מסחר ממוקד — פחות מדפים, אבל הכל נמצא איפה שהיית מצפה.
| [נסה את הממשק של Binance ->]({{AFFILIATE:binance}}) | [נסה את הממשק של Bybit ->](/go/bybit/binance-vs-bybit?lang=he) |
|---|
יתרונות וחסרונות אמיתיים (ללא שיווק)
יתרונות Binance:
- הנזילות העמוקה ביותר בקריפטו
- מבחר האלטקוינים הרחב ביותר
- מוצרי Earn הכי מקיפים
- ה-API וסביבת המפתחים החזקה ביותר
- קרן SAFU ורקורד מוכח הארוך ביותר בסקייל
- הכניסות הפיאט הטובות ביותר גלובלית
- הנחת BNB על עמלות חוסכת כסף אמיתי
- הטוב ביותר ל-power users שרוצים הכל במקום אחד
חסרונות Binance:
- ממשק מוצף למתחילים
- מורכבות רגולטורית באזורים מסוימים
- פרומושנים והתראות יכולים להרגיש ספאמיים
- איכות תמיכת הלקוחות משתנה לפי רמה ואזור
- חלק מהמוצרים מוגבלים תלוי במיקום
יתרונות Bybit:
- ממשק נקי, ממוקד טריידינג
- קופי טריידינג הטוב ביותר על בורסה מרכזית
- Unified Trading Account הוא עיצוב טוב יותר אמיתי
- תמיכת לקוחות מהירה ומוכשרת
- מיקרוסטרוקטורת נגזרים ומנוע התאמה חזקים
- מצוין לטריידרים פעילים בפיוצ'רס
- סולם VIP מהיר יותר לטריידרים פעילים
חסרונות Bybit:
- מבחר אלטקוינים קטן יותר (עדיין ענק, אבל קטן יותר)
- מוצרי Earn פחות מפותחים
- לא זמין למשתמשי ארה"ב בכלל
- אקוסיסטם ה-API מוצק אבל פחות נתמך באופן נרחב על ידי כלי צד שלישי בהשוואה ל-Binance
- רשת כניסת פיאט קטנה יותר
באיזה כדאי לך בכלל להשתמש?
הנה המסגרת שאני משתמש בה כשחברים שואלים:
- **חדש לקריפטו, רוצה מסחר ספוט ולהחזיק לטווח ארוך:** Binance. מוצרי ה-Earn, כניסות הפיאט ומבחר הנכסים הרחב יותר משרתים אותך טוב יותר.
- **טריידר פיוצ'רס פעיל, בעיקר פרפטואלס:** Bybit. ממשק נקי יותר, כלים חדים יותר, תגמולי VIP מהירים יותר על נפח נגזרים.
- **רוצה לעקוב אחרי טריידרים מומחים:** קופי טריידינג של Bybit הוא הטוב ביותר על בורסה מרכזית.
- **טריידר אלגוריתמי שבונה בוטים:** Binance, לעומק API, נתונים היסטוריים ותמיכת כלי צד שלישי — אם כי Bybit הופך יותר ויותר ישים.
- **תושב EU שרוצה כיסוי MiCA:** שניהם עובדים ב-2026; לשניהם יש רישיון מתאים.
- **תושב ארה"ב:** Binance.US למסחר ספוט מוגבל; Bybit לא זמין.
- **רוצה את סיכוני ה-counterparty הנמוכים ביותר האפשריים:** השתמש בשניהם, ושמור רק הון מסחר בכל אחת — החזקות לטווח ארוך שייכות ל-self-custody.
בכנות? אני משתמש בשניהם. יש לי סטאקים של ספוט שמרוויחים תשואה ב-Binance, ספר הנגזרים שלי ב-Bybit, והדברים שאני באמת רוצה להחזיק לטווח ארוך באחסון קר. זו התשובה המשעממת, אבל היא הנכונה.
| [פתח Binance ->]({{AFFILIATE:binance}}) | [פתח Bybit ->](/go/bybit/binance-vs-bybit?lang=he) |
|---|
שאלות נפוצות
1. מה בטוח יותר ב-2026 — Binance או Bybit?
שתיהן מפרסמות Proof of Reserves חודשי ושומרות על קרנות ביטוח/SAFU. ל-Binance יש הרקורד הארוך יותר בסקייל קיצוני וקרן SAFU של מעל $1B. ל-Bybit יש פחות אירועים היסטוריים בסקייל ופעולת אבטחה ממוקדת. אף אחת לא מחליפה self-custody להחזקות לטווח ארוך, אבל שתיהן נמצאות בשכבה העליונה של אבטחת בורסה ב-2026.
2. לאיזו יש עמלות נמוכות יותר, Binance או Bybit?
עמלות ספוט בסיסיות זהות ב-0.1%. עמלות פיוצ'רס בסיסיות בעצם שוות. Binance מציעה 25% הנחה בתשלום עמלות ב-BNB, שזה הנתיב הזול ביותר לרוב הטריידרים הקמעונאיים. סולם ה-VIP של Bybit מתגמל טריידרים פעילים בפיוצ'רס מעט מהר יותר על נפח נגזרים טהור.
3. האם ניתן להשתמש ב-Binance או ב-Bybit בארצות הברית?
אף פלטפורמה גלובלית לא זמינה לתושבי ארה"ב. Binance מפעילה ישות ארה"ב נפרדת (Binance.US) עם מגוון מוצרים מוגבל. Bybit לא משרתת לקוחות ארה"ב בכלל ב-2026.
4. האם קופי טריידינג של Bybit באמת רווחי?
יכול להיות, אבל רוב הקופי טריידרים מציגים ביצועים נמוכים לאורך תקופות ארוכות. הערך האמיתי של קופי טריידינג של Bybit הוא שהנתונים על טריידרים ראשיים שקופים ואמינים — אתה יכול לחקור drawdowns, שיעור ניצחון ועקביות לפני שאתה מחייב הון. התייחס לזה כהקצאה בסיכון גבוה, לעולם לא הסטאק הליבה שלך, ותמיד הרץ את החשבון על עמלות ועל תנודתיות לפני הקצאה.
5. איזו פלטפורמה טובה יותר למתחילים?
Bybit, במעט. ה-UI נקי יותר, ההצטרפות ממוקדת יותר, וממשק המסחר פחות מוצף. ל-Binance יש יותר מוצרים ונזילות עמוקה יותר אבל עקומת הלמידה תלולה יותר. מתחילים רבים בסופו של דבר מסיימים עם חשבונות בשתיהן — Bybit למסחר, Binance לקנייה ולהשתכרות.
מחשבות אחרונות
אחרי שנים על שתי הפלטפורמות, אני ממשיך לחזור לאותה מסקנה: השאלה "Binance מול Bybit" היא בינארי שקרי לכל מי שרציני בעניין. כל אחת מצוינת בדברים שונים מעט, וגם הטיעון של סיכוני counterparty לבדו מספיק להשתמש בשתיהן. תבחר את זה שמתאים לשימוש הראשי שלך, תפתח חשבון בשנייה גם, ותן לחוזקות של כל אחת לכסות את חולשות השנייה.
מה שאני יכול להגיד לך בביטחון מוחלט הוא ששתי Binance ו-Bybit טובות בהרבה מ-95% מהבורסות שקיימות ב-2026. הוונואות הקטנות יותר, המבריקות יותר שמבטיחות עמלות נמוכות יותר או לברג' גבוה יותר הן כמעט תמיד גרועות יותר בדברים שבאמת משנים: נזילות, אבטחה, רגולציה והיכולת למשוך את הכסף שלך ביום קשה.
תתחיל עם זה שמתאים לסטייל שלך, תגדיל לאט, וזכור שאף בורסה — לא משנה כמה גדולה — לא מחליפה self-custody על הנכסים שאתה באמת רוצה להחזיק לטווח ארוך.
| [פתח חשבון ב-Binance ->]({{AFFILIATE:binance}}) | [פתח חשבון ב-Bybit ->](/go/bybit/binance-vs-bybit?lang=he) |
|---|
*כתב ויתור: המאמר הזה הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה ייעוץ פיננסי. מסחר בקריפטו כרוך בסיכון משמעותי של הפסד. לעולם אל תסחר עם כסף שאתה לא יכול להרשות לעצמך להפסיד. תמיד עשה את המחקר שלך בעצמך (DYOR).*
*גילוי שותפים: המאמר הזה מכיל קישורי שותפים ל-Binance ול-Bybit. אם תירשם דרך הקישורים האלה ותסחר בפלטפורמות, אני עשוי לקבל עמלת הפניה ללא עלות נוספת ממך. זה לא משפיע על הדעות שלי — אני באמת משתמש בשתי הבורסות וההשוואה למעלה משקפת את החוויה האמיתית שלי כטריידר. אני מקבל עמלות משתי התוכניות, כך שהמניע שלי הוא לתת לך השוואה מדויקת כדי שתבחר את זה שמתאים לך הכי טוב (ורצוי תשתמש בשניהם).*