*Last Updated: March 2026*
*כתב ויתור: מאמר זה נועד למטרות מידע בלבד ואינו מהווה ייעוץ פיננסי. מסחר בקריפטו כרוך בסיכון הפסד משמעותי. לעולם אל תסחרו בכסף שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם להפסיד. תמיד עשו מחקר עצמאי (DYOR).*
אני סוחר על Binance כמעט חמש שנים, ואני יכול להגיד לכם שהפלטפורמה של 2026 כמעט ולא מזכירה את ה-Binance הפרוע ועמוס הפיצ'רים של 2021. אחרי ההסדר ההיסטורי עם רגולטורים אמריקאיים, שינוי הנהלה, ורפורמת קומפליינס מסיבית, הבורסה הבשילה למשהו הרבה יותר מוסדי — לטוב ולרע. בביקורת הזו אני הולך לקחת אתכם בדיוק למקום שצריך: עמלות, מוצרי מסחר, אבטחה, שירות לקוחות, הגבלות אזוריות, והאם אני עדיין ממליץ לפתוח חשבון ב-2026.
ספוילר: כן, אני עדיין שומר כאן את רוב הון המסחר הפעיל שלי. אבל יש סיבות אמיתיות שאתם עשויים להעדיף מתחרה, תלוי איפה אתם גרים ומה אתם סוחרים. בואו ניכנס לעניינים.
הרשמות הראשונות שלי מ-Binance ב-2026
כשאתם נרשמים ל-Binance היום, חווית ה-onboarding הרבה יותר הדוקה ממה שהייתה פעם. KYC הוא חובה בכל רמה — אין יותר "רמה בסיסית" שמאפשרת למשוך 2 BTC ביום בלי אימות תעודה. אתם מעלים תעודת זהות ממשלתית, מצלמים סלפי, ותוך 15 עד 45 דקות אתם מאומתים. בדקתי את זה עם חשבון חדש בפברואר ואושרתי תוך 22 דקות.
הממשק עבר "ניקוי" הדרגתי לאורך השנתיים האחרונות. הדשבורד החדש מציב ספוט, פיוצ'רס, earn, ו-copy trading כארבעת העמודות הראשיות — כל השאר (Launchpad, NFTs, Fan Tokens, ה-Binance Card הישן, Megadrop, עשרות מוצרי-המשנה של "Earn") נמצא בתפריטים. אני מעריך את זה. דף הבית של Binance לפני 2024 הרגיש כמו שלט פרסומת בטיימס סקוור.
מבחינת נכסים נתמכים, Binance עדיין מובילה בתעשייה. נכון למרץ 2026, Binance רושמת מעל 420 מטבעות קריפטוגרפיים למסחר ספוט וכ-350 זוגות פיוצ'רס פרפטואליים. זה עדיין יותר מ-Bybit, OKX, Bitget, או KuCoin. אם האסטרטגיה שלכם כוללת מסחר באלטקוינים בינוניים או קטנים, Binance נשארת הבריכה העמוקה ביותר של נזילות עבורם מחוץ לבורסות מבוזרות.
מה שתבחינו בו מיד הוא המהירות. מנוע ה-matching של Binance עדיין המהיר ביותר בתעשייה — לא חוויתי השבתה כלל-פלטפורמה במהלך תנודתיות שיא כבר מעל 18 חודשים. השוו את זה לימים שבהם "Binance עמוסה, נסו שוב מאוחר יותר" היה מם בכל רלי גדול. הייצוב הזה הוא אחת הסיבות המרכזיות שלא עברתי למתחרה.
החסרון? אם אתם בארצות הברית, אתם לא יכולים להשתמש ב-Binance.com. אתם תקועים עם Binance.US, שהוא מוצר שונה לגמרי ומוגבל הרבה יותר. אני אכסה גישה אזורית בהמשך, אבל אם אתם אמריקאים, הביקורת הזו רלוונטית לכם רק חלקית.
Free: Crypto Trading Platform Cheat Sheet
Side-by-side fee comparison, ratings, and quick-pick recommendations for every major exchange and trading bot. Save hours of research.
No spam. Instant download on the next page.
עמלות Binance ב-2026: האם הן עדיין הזולות ביותר?
עמלות הן הסיבה הגדולה ביותר לכך שטריידרים עוברים בין בורסות, אז בואו נהיה ספציפיים. Binance משתמשת במערכת VIP מדורגת המבוססת על נפח המסחר של 30 ימים והחזקות BNB. הנה התעריפים המרכזיים נכון למרץ 2026:
מסחר ספוט:
- משתמש רגיל: 0.1% maker / 0.1% taker
- עם הנחת עמלה ב-BNB (25% הנחה): 0.075% / 0.075%
- VIP 1 (≥1 מיליון דולר נפח): 0.09% / 0.1%
- VIP 9 (≥4 מיליארד דולר נפח): 0.012% / 0.024%
USD-M Futures:
- משתמש רגיל: 0.02% maker / 0.05% taker
- עם הנחת BNB: 0.018% / 0.045%
- VIP 1: 0.016% / 0.04%
- VIP 9: -0.004% (החזר maker) / 0.017%
Coin-M Futures:
- רגיל: 0.01% maker / 0.05% taker
- VIP עליון: -0.009% החזר maker / 0.012% taker
בהשוואה ל-Bybit עם 0.02%/0.055% פיוצ'רס ו-OKX עם 0.02%/0.05%, Binance בעצם בטיה ברמת הכניסה. היכן ש-Binance יוצאת קדימה זה ברמות VIP גבוהות יותר ועבור makers — ההחזרים תחרותיים ממש עם גופים מוסדיים.
עמלות משיכה ב-Binance תלויות ברשת. משיכת USDT ב-TRC-20 עולה 1 USDT (לרוב חינם במהלך מבצעים), ב-ERC-20 זה כ-6-8 USDT תלוי בגז. משיכות BTC הן כ-0.0002 BTC. Binance מריצה באופן קבוע מבצעי משיכה ללא עמלה עבור נכסים ורשתות ספציפיות — משכתי USDC דרך Solana בחינם מספר פעמים בששת החודשים האחרונים.
המציאות הכנה: עבור טריידרים קמעונאיים שמזיזים נפח בחמישה או שישה ספרות, ההבדל בעמלות בין Binance, Bybit, OKX ו-Bitget קטן מספיק כדי שגורמים אחרים (נזילות, רישומים, אבטחה) יחשיבו יותר משיעורי הכותרת.
מסחר ספוט, פיוצ'רס ומרג'ין ב-Binance: מוצרי המסחר
כאן Binance עדיין מנצחת בצורה מכרעת עבור רוב הטריידרים הרציניים.
מסחר ספוט הוא הבסיס. סוגי ה-order כוללים market, limit, stop-limit, OCO (one-cancels-the-other), trailing stop, ואת ה-"Reverse" orders החדשים יותר לכניסות בסגנון גריד. עומק ספר ה-order ב-BTC, ETH, ו-30 האלטקוינים המובילים הוא בדרך כלל עמוק 5-10 פעמים ממתחרים בתנאי שוק רגילים. ביצעתי orders שוק של 200 אלף דולר על BTCUSDT וקיבלתי פחות מ-2 נקודות בסיס של slippage.
פיוצ'רס הוא המקום שבו Binance שולטת. הבורסה מציעה:
- פרפטואלים USD-M על 350+ זוגות עם עד 125x מינוף על BTC, 75x על ETH, ותקרות נמוכות יותר על אלטקוינים (מופחתות מימי 125x האלטקוין הפרועים)
- פרפטואלים ורבעוניים Coin-M (מסולקים במטבע הבסיסי)
- אופציות על BTC ו-ETH עם פקיעות שבועיות, חודשיות ורבעוניות
- פיוצ'רס "BNB Pre-Market" חדשים יותר עבור טוקנים לפני רישום ספוט
שקיפות שיעור המימון מעולה — אתם יכולים לראות את השיעור החזוי, השיעור הנוכחי, גרף ההיסטוריה, והרכיבים (שיעור ריבית + פרמיה) בזמן אמת. אני סוחר ארביטראז' שיעורי מימון מדי פעם, והנתונים של Binance הם הנקיים ביותר בתעשייה.
מסחר מרג'ין מגיע בשני טעמים: cross-margin (כל חשבון המרג'ין שלכם תומך בכל הפוזיציות) ו-isolated margin (לכל זוג יש בטוחה משלו). שיעורי הלוואה משתנים מדי שעה. שיעורי הלוואת USDT עמדו על כ-0.005%-0.008% שעתי בסוף פברואר, שמתמחר לכ-44%-70% שנתי — בסדר להחזקות קצרות טווח, מזיק לכל דבר שנמשך יותר מכמה ימים.
Copy trading סוף סוף הושק באפליקציית Binance הראשית ב-2024 וגדל לאקוסיסטם לגיטימי. יש מעל 30,000 lead traders לעקוב אחריהם, עם היסטוריות P&L מאומתות. בכנות, ה-copy trading ב-Bitget וב-Bybit עדיין טוב יותר — אבל Binance מתקרבת מהר.
Binance מול המתחרות הגדולות: השוואה אחת לאחת
הנה איך Binance מתמודדת מול שאר הבורסות המובילות שבהן אני משתמש:
| פיצ'ר | Binance | Bybit | OKX | Bitget |
|---|---|---|---|---|
| זוגות ספוט | 1,400+ | 750+ | 500+ | 800+ |
| זוגות פרפטואל | 350+ | 580+ | 290+ | 740+ |
| ספוט maker/taker | 0.1% / 0.1% | 0.1% / 0.1% | 0.08% / 0.1% | 0.1% / 0.1% |
| פיוצ'רס maker/taker | 0.02% / 0.05% | 0.02% / 0.055% | 0.02% / 0.05% | 0.02% / 0.06% |
| מינוף פיוצ'רס מקסימלי | 125x | 100x | 125x | 125x |
| Copy trading | כן (גדל) | כן (בשל) | כן (קטן) | כן (הטוב ביותר) |
| בוטים מובנים | גריד ספוט, גריד פיוצ'רס, DCA, איזון מחדש | גריד, DCA, איזון חכם | גריד, חוזר, ארביטראז' | גריד, DCA, מרטינגל |
| טוקן מקומי | BNB | ללא משמעותי | OKB | BGB |
| משתמשי ארה"ב | לא (השתמשו ב-Binance.US) | לא (חסום גיאו) | לא (חסום גיאו) | לא (חסום גיאו) |
| Proof of reserves | כן (עץ Merkle) | כן | כן | כן |
| קרן ביטוח | $1B+ (SAFU) | כן (כיסתה פריצה של $1.5B) | כן | כן |
| צ'אט תמיכה 24/7 | כן | כן | כן | כן |
המסקנה: ל-Binance עדיין יש את רישומי הספוט הרחבים ביותר, הנזילות העמוקה ביותר על מטבעות גדולים, ועמלות תחרותיות (לא הטובות ביותר). Bybit ו-Bitget חזקות יותר ב-copy trading ובמגוון נגזרות. OKX מובילה באינטגרציית ארנק Web3 וגישה ל-DeFi. אם יכולתי לשמור רק חשבון אחד, הייתי שומר את Binance.
אבטחה ואמון: האם Binance החזירה את המוניטין שלה?
זו השאלה שהכי חשובה אחרי הסדר עם ה-DOJ ב-2023. הנה איפה אני עומד ב-2026.
Binance שילמה 4.3 מיליארד דולר בקנסות, הסכימה לפיקוח ציות לחמש שנים תחת האוצר האמריקאי, ו-CZ פרש (וריצה את עונשו בכלא). Richard Teng הוא המנכ"ל מאז סוף 2023 ובנה מחדש את ארגון הקומפליינס מהיסוד. לבורסה יש כיום מעל 750 אנשי קומפליינס, KYC חובה לכולם, ציות לחוק travel rule חובה, ופועלת תחת רישיונות בדובאי, צרפת, איטליה, ספרד, בחריין, קזחסטן, אל סלבדור ועוד כמה.
קרן הביטוח SAFU (Secure Asset Fund for Users) גדלה למעל מיליארד דולר, שקוף לחלוטין on-chain. דוחות Proof of Reserves מתפרסמים מדי חודש תוך שימוש בעץ Merkle שמאפשר לכם לאמת שהיתרה שלכם נכללת.
האם Binance נפרצה? כן, אבל רק אירוע אחד בולט בכל ההיסטוריה שלה — פריצת הארנק החם של 2019 של 7,000 BTC, שאותה Binance כיסתה במלואה מכספיה שלה. אף משתמש לא איבד סאטושי אחד. לשם השוואה, Bybit נוצלה ב-1.5 מיליארד דולר בתחילת 2025 (גם כוסה מהרזרבות, לקרדיטם).
כלי האבטחה האישיים ב-Binance מוצקים: קודי אנטי-פישינג, רשימת הלבנה של כתובות, נעילות זמן משיכה, תמיכת מפתח חומרה (YubiKey), passkeys, ואימות ביומטרי בנייד. כל אלה מופעלים אצלי. הפיצ'ר "Verify" מאפשר לאשר שכל מייל או הודעה שקיבלתם אכן הגיעה מ-Binance.
הדאגה שנותרת: עומס רגולטורי. Binance פועלת כעת תחת פיקוח ציות עד 2028. כל החלקה משמעותית עלולה להצית פעולה חדשה. אישית, אני לא חושב שזה סביר תחת ההנהלה הנוכחית, אבל זה סיכון אמיתי שצריך להכיר.
שירות לקוחות, UX, וחוויית הנייד
אהיה כן: שירות הלקוחות של Binance היה סיוט פעם. הייתם מחכים ימים עד שצ'אטבוט יסווג את הכרטיס שלכם. המצב טוב משמעותית ב-2026. צ'אט חי זמין 24/7, וקיבלתי תגובות אנושיות אמיתיות תוך 5-15 דקות לבעיות מסחר. בעיות משיכה מורכבות או KYC עדיין יכולות לקחת 24-72 שעות, אבל זה תקן ענפי.
האפליקציה לנייד מצוינת. ממשק המסחר נקי, הגרף (מונע על ידי TradingView) כולל את כל הפיצ'רים, ואתם יכולים לבצע כמעט כל סוג order שיש לדסקטופ. התראות Push עבור התראות מחיר, מילויי orders, ושינויי שיעורי מימון אמינות. כניסה עם Face ID / טביעת אצבע עובדת בצורה חלקה.
ממשק הדסקטופ הוא ממשק המסחר הכי עוצמתי שאני משתמש בו, עם אינטגרציית TradingView מלאה, פריסות מרובות גרפים, קיצורי מקשים, פיצ'רי ספר orders מתקדמים (delta נפח מצטבר, זיהוי orders גדולים), ו-scripting מובנה דרך לוח Spot Algo Trading. לטריידרים רציניים, ממשק Binance Futures Pro (נפרד מהממשק הסטנדרטי) נותן מסחר עם קיצורי מקשים, orders מותנות, וסגירת פוזיציה בלחיצה אחת.
Binance Earn ראוי לאזכור — זה עדיין תפריט מוצרי התשואה הכי מקיף בקריפטו. Simple Earn (חיסכון גמיש), Locked Earn, Dual Investment, Auto-Invest (DCA חוזר), Liquidity Farming, סטייקינג ETH 2.0, ו-BNB Vault — כולם תחת קורת גג אחת. התשואות אינן הגבוהות ביותר שתמצאו, אבל המגוון והאמינות אין להם תחרות.
יתרונות וחסרונות אחרי חמש שנים של שימוש פעיל
בואו אהיה כן לגבי מה שאני באמת אוהב ומה שמתסכל אותי.
מה אני אוהב:
- הנזילות העמוקה ביותר בספוט ובפיוצ'רס בתעשייה
- הכי הרבה מטבעות רשומים (420+ ספוט, 350+ פיוצ'רס)
- זמינות מצוינת — ללא השבתות במהלך תנודתיות גבוהה ב-18+ חודשים
- עמלות תחרותיות, במיוחד ברמות VIP גבוהות יותר
- אקוסיסטם BNB (25% הנחת עמלות, גישה ל-Launchpad, Megadrop)
- מוצרי Earn מקיפים תחת קורת גג אחת
- Proof of reserves חזק ושקיפות on-chain
- אפליקציית מסחר לנייד הטובה ביותר בתעשייה
- מוניטין שוחזר תחת ההנהלה החדשה
מה מתסכל אותי:
- לא זמין בארה"ב (Binance.US הוא מוצר הרבה יותר חלש)
- הגבלות מדינה רבות (לבריטניה, הולנד, קנדה יש גישה מוגבלת למוצרים)
- שירות לקוחות עדיין איטי לבעיות מורכבות
- חיכוך קומפליינס — בקשות אימות KYC מחדש אקראיות
- BNB Smart Chain מאבדת נתח מפתחים ל-Solana ו-Base
- מחיקות אגרסיביות של אלטקוינים בנפח נמוך (מתסכל אם אתם מחזיקים טוקנים בקצה הארוך)
- Copy trading עדיין מאחורי Bitget ו-Bybit
- הפחתה אחרונה במינוף פיוצ'רס אלטקוין (חלק מהטריידרים לא אוהבים את זה)
האם כדאי להירשם? אם אתם גרים במדינה נתמכת ורוצים בורסה אחת שתטפל ב-80% מצרכי המסחר שלכם, Binance עדיין ההמלצה הראשונה שלי ב-2026. אם אתם בארה"ב, השתמשו ב-Coinbase או Kraken לספוט וב-Bybit (דרך VPN — על אחריותכם) או בפלטפורמות מקומיות לנגזרות.
FAQ: ביקורת Binance 2026
האם Binance בטוחה לשימוש ב-2026?
כן, עם האזהרות הסטנדרטיות שחלות על כל בורסה מרוכזת. Binance שילמה את חובותיה הרגולטוריות, פועלת תחת פיקוח, מפרסמת proof of reserves חודשי, שומרת על קרן ביטוח של מעל מיליארד דולר, ומנתה רק אירוע אבטחה אחד בהיסטוריה שלה (שהוחזר במלואו). השתמשו ב-2FA, ברשימת הלבנה של כתובות, ובמפתח חומרה. לעולם אל תשמרו בבורסה יותר ממה שאתם מוכנים לסכן — העבירו החזקות לטווח ארוך לאחסון עצמאי.
האם ניתן להשתמש ב-Binance בישראל?
כן, Binance זמינה לתושבי ישראל. תוכלו לפתוח חשבון, לאמת KYC, ולגשת לרוב מוצרי המסחר. שימו לב שהעברות בנקאיות ישירות עשויות לדרוש עבודה — USDT דרך TRC-20 הוא לרוב הדרך הכי פשוטה להפקיד.
מה ההפקדה המינימלית ב-Binance?
אין מינימום הפקדה בקריפטו — אתם יכולים להפקיד כל סכום של BTC, ETH, USDT וכו'. עבור הפקדות פיאט דרך העברה בנקאית או כרטיס, המינימום משתנה לפי אזור ואמצעי תשלום, בדרך כלל שווה ל-10-15 דולר. הפקדות כרטיס גוררות עמלה של 1.8%-2%; העברות בנקאיות בדרך כלל חינמיות או זולות מאוד.
איך עובדת הנחת עמלות BNB ב-2026?
אם תפעילו "Use BNB for fees" בהגדרות החשבון ותשמרו יתרת BNB, תקבלו 25% הנחה על עמלות מסחר ספוט ו-10% הנחה על עמלות פיוצ'רס, ישולם ב-BNB. זה מצטבר עם הנחות רמת VIP. לטריידרים פעילים, החזקת 100-500 BNB ושימוש בו לעמלות מחסכת בקלות אלפי דולרים בשנה.
האם Binance טובה מ-Bybit, OKX, או Bitget?
טובה יותר עבור: רוב מסחר הספוט, הנזילות העמוקה ביותר, הרישומים הרחבים ביותר, מוצרי Earn, ורוחב מוצרים כולל. פחות טובה עבור: copy trading (Bitget מנצחת), מגוון נגזרות (Bybit מנצחת על אלטקוין פרפס), אינטגרציית DeFi/Web3 (OKX מנצחת), וגישה בארה"ב (אף אחת מהן לא ניתנת לשימוש בארה"ב). לרוב הטריידרים מחוץ לארה"ב, Binance בתוספת מתחרה מומחה אחת היא ההגדרה האופטימלית.
פסיקה סופית ואיך להתחיל
אחרי חמש שנים של מסחר פעיל וצפייה ב-Binance עוברת את התקופה הקשה ביותר שלה, אני יכול לומר שהיא יצאה ממנה כפלטפורמה מנוהלת טוב יותר, שקופה יותר ואמינה יותר ממה שהייתה בשיאה ב-2021. היא לא מושלמת — אין בורסה מושלמת — אבל היא נשארת הפלטפורמה המסחרית הראשית שלי, ואני חושב שהיא צריכה להיות ברירת המחדל לרוב טריידרי הקריפטו מחוץ לארה"ב ב-2026.
אם אתם חדשים, התחילו עם מסחר ספוט, הפעילו את כל פיצ'רי האבטחה, החזיקו קצת BNB להנחות עמלות, ואל תיגעו בפיוצ'רס לפני שלמדתם באמת sizing פוזיציות וניהול סיכונים. פיצ'רי המינוף יכולים לנגב חשבון תוך דקות אם לא זהירים.
*כתב ויתור: מאמר זה נועד למטרות מידע בלבד ואינו מהווה ייעוץ פיננסי. מסחר בקריפטו כרוך בסיכון הפסד משמעותי. מסחר ממונף עלול לגרום להפסדים העולים על ההפקדה שלכם. לעולם אל תסחרו בכסף שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם להפסיד. תמיד עשו מחקר עצמאי (DYOR) ושקלו להתייעץ עם יועץ פיננסי מורשה.*
גילוי שותפים: מאמר זה מכיל קישורי שותפים ל-Binance. אם תירשמו דרך הקישורים שלי, אני עשוי להרוויח עמלה ללא עלות נוספת עבורכם. במקרים רבים, תקבלו גם בונוס הרשמה או הנחת עמלות. אני ממליץ רק על פלטפורמות שאני משתמש בהן אישית וסומך עליהן. הביקורות שלי משקפות חוויה כנה, כולל יתרונות וחסרונות — פיצוי שותפים לא משפיע על הדעות או הדירוגים שלי.